Βίκυ Φιλιππίδου | Το μαύρο αβγό
[Όνειρο (Ι)]
Το δάσος ερχόταν
Ξανά και ξανά στα όνειρά μου
Σαν κύμα
Ταξίδευαν επάνω του
Πευκοβελόνες, ρίζες και κουκουνάρια
Ερχόταν το δάσος τις νύχτες
Το υποδεχόμουν πάντα εγώ
Σαν σκαντζόχοιρος
Γυρίζοντας από την τρυφερή πλευρά μου·
Ερχόταν το δάσος
Και με άφηνε απαλά μέσα στο όνειρο του ελαφιού
που κάθε βράδυ έβλεπε πως έφτανε τα μαύρα.
[Όνειρο (ΙΙ)]
Στα όνειρά μου βλέπω
Ότι είμαι δέντρο
που δεν έχει δει πριόνι
Και ότι η ζωή μου
Είναι αμμουδιά με όστρακα
Ολόλευκα, γυαλιστερά
Και άθικτα
εκδόσεις ΑΩ, 2023